Wake Up And Cook Up CHORDS by Quavo

x0
[Intro :]
Dm  F
Yeah
Dm            F
Trap holla Zay
Dm
Migos

[CHORUS :]==
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm    F      Dm          F
| Gotta put my fist in that bowl
| Dm    F          Dm
| Them niggas is so small,
|          F
| we call 'em tadpoles
| Dm                   F
| You wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up

[Verse 1 :]
Dm
I got a ( What you got Quay? )
                            Dm
Appointment set up with your bae
F                      Dm
I got a bitch from the Bay
F                      Dm
I got a truck out your bay
F                            Dm
She telling me give her a taste
F                      Dm
I put that dick on her face
F                      Dm
I put that dick on her face
Yeah, like mace
F                      Dm
Pull up and I set up shop
F                            Dm
She drinking that shit by the shots
F                        Dm
Stunt on the block, same spot
F                    Dm
Pull up and cannot deny
F                            Dm
Niggas out here straight pie
F                                Dm
If you hanging with a group of guys
F                            Dm
Better make sure they gon' ride
F                            Dm
I pull up like ¿cómo estás?
F                            Dm
None of your traps exist, nigga
F                            Dm
Selling that snort to your bitch, nigga
F                            Dm
That ain't making my dick bigger
F                                Dm
Count it up and drop it on that fist, nigga
F                            Dm
Look at your unc with that itch
F                        Dm
Pop that, a nigga won't twitch
F                                Dm
They gon' say "I ain't said that shit man"

[REPEAT CHORUS :]==
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm    F      Dm          F
| Gotta put my fist in that bowl
| Dm    F          Dm
| Them niggas is so small,
|          F
| we call 'em tadpoles
| Dm                   F
| You wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up

[Verse 2 :]
Dm               F
30 rounds and the clip clear
Dm                                F
Make you and the Draco french kiss
Dm                          F
Can't stand a dirty ass kitchen
Dm               F
Broke up with my mistress
Dm               F
Took the fork and I bent it
Dm               F
Had a Panamera on
Dm              F
    and she pretty
Dm                        F
Still a heart away like penny
Dm                        F
Skrrt, yeah, that is the sound
I'm scraping the bowl
Dm                          F
Momma depend on me, I ain't got kids
I gotta make it back home
Dm                            F
One phone call will get you killed
Dm                    F
I ain't even gotta scroll
Dm                        F
Had apartment with no furniture
Dm                    F
But at least I had a stove
Dm                F
Turned to whitewater
Dm               F
'bout to get this splash on
Dm               F
Other day I walked into Gucci
Dm                        F
Told them folks that I'm back home
Dm                    F
Got the city on my backbone
Dm                    F
Black on like sea bone
Dm                        F
Money calling, check the ringtone
Dm                   F
Phil Jackson with the rings on
Yeah

[REPEAT CHORUS :]==
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm    F      Dm          F
| Gotta put my fist in that bowl
| Dm    F          Dm
| Them niggas is so small,
|          F
| we call 'em tadpoles
| Dm                   F
| You wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
| Dm               F
| Wake up and cook up
xClose Ad

Published : 2017-12-14 03:36:21

Related chords!

Frank Iero And The Patience - Im A Mess
[Intro]B[Verse]B ATry not to wake me up, cause I don't feel too good.B AI'm tired of miracle
Summer Salt - Tidal Wave
[Intro]Em F G C Em AmAnd as I fall from this home as a feather F G C Em AmInto your pocket where I'll haunt myse
Bruno Mars - The Lazy Song Acoustic
[Chorus]G D CToday I don't feel like doing anythingG D CI just wanna lay in my bedG DDon't feel like picking up my phoneC
Hollow Coves - Coastline
[Intro]D G Bm A G Bm A[Verse 1]G I'm leaving home for the CoastlineBm A Some place under the sunG I feel my heart for the first time Bm G
Bruno Mars - The Lazy Song
[Chorus]B F# EToday I don't feel like doing anythingB F# EI just wanna lay in my bedB F#Don't feel like picking up my phone
Tower Of Power - Youre Still A Young Man
EbYou're still a young manGm Fm Ab BbBaby, Oo oo, don't waste your timeEbYou're still a young manGm Fm Ab BbBaby, Oo oo, don't waste your
Justin Young - Three Weeks From Tomorrow
[Intro]D G Bm G[Verse]D GWoke up in a dream lying next to you BmI don’t know ‘bout the outcome GAnd I’m alright wit
The Rolling Stones - Slipping Away
CAPO: 2nd FRETVERSE: C Guess it's just another dream G That's slipping away C Each time I fall asleep G It seems I'm drifting away
Misterwives - Drummer Boy
[Intro]A Bm E D C#m[Verse 1]A BmNever, was afraid of death E D C#mNow you got me stressing about every single breath A
Nick Heyward - Blue Hat For A Blue Day
[intro]G Am Em GG Am Em G[Verse 1]G Am EmDid you say it's all over, it was me not a whisper, Gthe marriage is over, was it me or

2 chords by this band!

  1. Quavo - Stars In The Ceiling
  2. Quavo - Wake Up And Cook Up

NEW UPDATE!!

  1. Murder By Death - Go to the Light
  2. The Coral - Stormbreaker
  3. The Coral - Eyes Of The Moon
  4. Kanye West - XTCY
  5. Tyler Ward - Mama Always Told Me
  6. Sinach - Way Maker
  7. Jessie J - Love Will Save The World
  8. Cassadee Pope - One More Red Light
  9. YK Osiris - Run It Up
  10. Philipp Dittberner - Jede Nacht
  11. Brett Dennen - Here's Looking At You Kid
  12. Vidi Aldiano - I Don't Mind
  13. Slaves - Chokehold
  14. Queen Naija - Bad Boy
  15. David Guetta - Don't Leave Me Alone
Get new updates via Email

Enter your E-Mail:

You will only get chords updates for English songs!

Author : ILham xx
Edit this post

Rating: 5/5 of 1 Votes
Wake Up And Cook Up by QuavoILham xx5
View : 296 times