The Lazy Song CHORDS by Bruno Mars

x0
[Chorus]
B                  F#         E
Today I don't feel like doing anything
B            F#        E
I just wanna lay in my bed
B                       F#
Don't feel like picking up my phone
E
So leave a message at the tone
B                       Ebm       E      
Cause today I swear I'm not doing anything


[Verse 1]
    B                             F#
Uh, I'm gonna kick my feet up and stare at the fan
E
Turn the TV on, Throw my hand in my pants
B              F#        E                  
Nobody's gonna tell me I can't, nah

B                               F#
I'll be lying on the couch just chillin in my snuggie
E
Click to MTV so they can teach me how to dougie
B                  F#              E
Cause in my castle I'm the freakin man


[Pre - chorus]
       C#m
Oh Oh, yes I said it
Ebm
I said it
E                 F#              
I said it cause I can


[Chorus]
B                  F#         E
Today I don't feel like doing anything
B            F#        E
I just wanna lay in my bed
B                       F#
Don't feel like picking up my phone
E
So leave a message at the tone
B                       Ebm       E      
Cause today I swear I'm not doing anything

Nothing at all
B       F#
Ooh hoo ooh hoo
E
Hoo ooh ooh, Nothing at all
B       F#
Ooh hoo ooh hoo
E
Hoo ooh ooh


[Verse 2]
B                           F#
Tomorrow I wake up, do some P90X
E
With a really nice girl have some really nice sex
B                      F#              E  
And she's gonna scream out, "this is great" ( Oh my god this is great )
B                              F#
I might mess around and get my college degree
E
I bet my old man will be so proud of me
B                  Ebm          E
I'm sorry pops you just have to wait


[Pre - chorus]
       C#m
Oh Oh, yes I said it
Ebm
I said it
E                 F#              
I said it cause I can


[Chorus]
B                  F#         E
Today I don't feel like doing anything
B            F#        E
I just wanna lay in my bed
B                       F#
Don't feel like picking up my phone
E
So leave a message at the tone
B                       Ebm       E      
Cause today I swear I'm not doing anything


[Bridge]
     C#m                 F#
No I ain't gonna comb my hair
        G#m              
Cause I ain't going anywhere
C#m           F#         G#m        
No no no no no no no no noo
          C#m                  F#
I'll just strut in my birthday suit
    G#m                  
And let everything hang loose
C#m                  F#                      G#m
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeahhh


[Chorus]
    B                  F#         E
Ohh,Today I don't feel like doing anything
B            F#        E
I just wanna lay in my bed
B                       F#
Don't feel like picking up my phone
E
So leave a message at the tone
B                       Ebm       E      
Cause today I swear I'm not doing anything

Nothing at all
B       F#
Ooh hoo ooh hoo
E
Hoo ooh ooh, Nothing at all
B       F#
Ooh hoo ooh hoo
E
Hoo ooh ooh
           B
Nothing at all
xClose Ad

Published : 2017-05-25 01:58:22

Related chords!

Bruno Mars - The Lazy Song Acoustic
[Chorus]G D CToday I don't feel like doing anythingG D CI just wanna lay in my bedG DDon't feel like picking up my phoneC
Bruno Mars - Lazy Song
[Chorus]G D Em CToday I don't feel like doing anythingG D Em CI just wanna lay in my bedG DDon't feel like pick
Bruno Mars - Count On Me
[intro :]COhohow[verse :] C EmIf you ever find yourself stuck in the middle of the sea Am G FI'll sail th
Gracie Abrams - I Kinda Miss You
[Intro]Am C G[Verse 1]Am C I miss you, yeah I kinda miss you GYou're never picking up oh that's the issueYou just ki
Justin Timberlake - Midnight Summer Jam
Artist: Justin TimberlakeSong: Midnight Summer JamAlbum: Man of the WoodsReleased: 2018[Intro :]DbY'all can't do better than this EbY'all can't do better than thisY'all can't
Pink Floyd - Remember A Day
[Verse 1]E D6 A ERemember a day before today, a day when you were young. D6 A Em F#m/E G/E A/E Em F#m/EFree to
Avenged Sevenfold - Zacky Vs Surprise Song
EmWoke up in the morning today, C DWhat did i see?EmI saw a bottle saying: C D"come and drink me!"Em C DSo i think i drank it... ( Oh yeah! ) Em
Bruno Mars - When I Was Your Man
[Intro]D7 Dm C D7 Dm C Em[Verse 1]Am C DmSame bed, but it feels just a little bit bigger nowG G7 C
Daniel Caesar - We Find Love
[Intro]C FC F[Verse 1]F CYou don't love me anymoreF C FLets see how you like this song CI see you walking out that doorF
Pink Floyd - Mother
[Verse 1]G Cadd9 GMother do you think they’ll drop the bomb?( G ) Cadd9 GMother do you think they’ll like this song?Ca

37 chords by this band!

  1. Bruno Mars - Versace On The Floor
  2. Bruno Mars - Versace On The Floor UKULELE
  3. Bruno Mars - Today My Life Begins
  4. Bruno Mars - When I Was Your Man
  5. Bruno Mars - Move On
  6. Bruno Mars - Too Good To Say Goodbye
  7. Bruno Mars - Long Distance
  8. Bruno Mars - Grenade
  9. Bruno Mars - Count On Me
  10. Bruno Mars - Just The Way You Are
  11. Bruno Mars - Billionaire
  12. Bruno Mars - Billionaire Acoustic
  13. Bruno Mars - If I Knew
  14. Bruno Mars - Uptown Funk
  15. Bruno Mars - Gorilla Acoustic
  16. Show all ..

NEW UPDATE!!

  1. Whitney Houston - I Look to You
  2. Keane - Somewhere Only We Know
  3. Murder By Death - Go to the Light
  4. The Coral - Stormbreaker
  5. The Coral - Eyes Of The Moon
  6. Kanye West - XTCY
  7. Tyler Ward - Mama Always Told Me
  8. Sinach - Way Maker
  9. Jessie J - Love Will Save The World
  10. Cassadee Pope - One More Red Light
  11. YK Osiris - Run It Up
  12. Philipp Dittberner - Jede Nacht
  13. Brett Dennen - Here's Looking At You Kid
  14. Vidi Aldiano - I Don't Mind
  15. Slaves - Chokehold
Get new updates via Email

Enter your E-Mail:

You will only get chords updates for English songs!

Author : dMars
Edit this post

View : 285 times

About Bruno Mars

Bruno Mars songs
Peter Gene Hernandez (born October 8, 1985), known professionally as Bruno Mars (/ˈmɑːrz/), is an American singer-songwriter, multi-instrumentalist, record producer, and choreographer. Born and raised in Honolulu, Hawaii, by a family of musicians, Mars began making music at a young age and performed in various musical venues in his hometown throughout his childhood. He graduated from high school and moved to Los Angeles to pursue a musical career. After being dropped by Motown Records, Mars signed a recording contract with Atlantic Records in 2009.