Good For You Chords

x0
Start Scrollx
Trying a chord without having to shift a page
[INTRO]
Fm Ab Bb Eb

[VERSE 1]
             Fm
I'm on my 14 carats
       Ab
I'm 14 carat
         Bb
Doing it up like Midas
                   Eb
Now you say I got a touch
Fm
So good, so good
Ab
Make you never wanna leave
   Bb       Eb
So don't, so don't

[PRE-CHORUS]
               Fm
Gonna wear that dress you like, skin-tight
Fm
Do my hair up real, real nice
   Eb
And syncopate my skin to your heart beating

[CHORUS]
                      Fm                           Ab
Cause I just wanna look good for you, good for you
                Bb                         Eb
I just wanna look good for you, good for you
                   Fm
Let me show you how proud I am to be yours
          Ab
Leave this dress a mess on the floor
               Bb                         Eb
And still look good for you, good for you

[VERSE 2]
                   Fm
I'm on my marquise diamonds
               Ab
I'm a marquise diamond
                     Bb
Could even make that Tiffany jealous
Eb
You say I give it to you hard
Fm
So bad, so bad
Ab
Make you never wanna leave
Bb    Eb
I won't, I won't

[PRE-CHORUS]
               Fm
Gonna wear that dress you like, skin-tight
Fm
Do my hair up real, real nice
   Eb
And syncopate my skin to how you're breathing

[CHORUS]
                      Fm                           Ab
Cause I just wanna look good for you, good for you
                Bb                         Eb
I just wanna look good for you, good for you
                   Fm
Let me show you how proud I am to be yours
          Ab
Leave this dress a mess on the floor
               Bb                         Eb
And still look good for you, good for you

[POST-CHORUS]
Db
Trust me, I can take you there

Trust me, I can take you there
Eb
Trust me, I, trust me, I, trust me, I

[BRIDGE]
Db
Hold on, take a minute, love

Cause I ain't trying to mess your image up
       Eb
Like we mess around in triple cuffs

Stumble 'round town, pull your zipper up

Pants sag like I don't give a
Db
I ain't trying to mess your fitness up

And I ain't trying to get you into stuff
       Eb
But the way you touchin' on me in the club

Rubbin' on my miniature

John Hancock, the signature
Db
Any time I hit it, know she feelin' for it through

And any time we get up, always end up on the news
    Eb
Ain't worried bout no press and ain't worried bout the next chick

They love the way you dress and ain't got shit up on you
   Db
Jackpot, hit the jackpot

Just met a bad miss without the ass shots
         Db
You look good, girl, you know you did good, don't you?

You look good, girl, bet it feel good, don't it?

[CHORUS]
                      Fm                           Ab
Cause I just wanna look good for you, good for you
                Bb                         Eb
I just wanna look good for you, good for you
                   Fm
Let me show you how proud I am to be yours
          Ab
Leave this dress a mess on the floor
               Bb                         Eb Fm Ab
And still look good for you, good for you
Bb                      Eb
Trust me, I, trust me, I, trust me, I
xClose Ad
Download this chord
Add to Favorite
Dua Lipa
New Rules
Sam Smith
Too Good At Goodbyes
J Balvin
Mi Gente

Published : 2017-07-01 04:20:34

Add Video

  • The video contents may contain samples of the tabs, guides or recording of the singer!
  • Videos that are out of-topic will be removed!

Related Chords

  1. A Great Big World - Life Is Good
  2. The Beatles - Good Day Sunshine
  3. Kutless - King Of My Heart
  4. The Beatles - Good Morning
  5. Foy Vance - Upbeat Feelgood
  6. Pentatonix - Good To Be Bad
  7. Shania Twain - Lifes About To Get Good
  8. Ron Kenoly - For The Lord Is Good
  9. Cracker - The Good Life
  10. Phillips, Craig & Dean - Let Your Glory Fall Acoustic
  11. Zara Larsson - Tg4M
  12. Elle King - Good For Nothing Woman
  13. Toby Keith - Good Gets Here
  14. Zara Larsson - So Good
  15. Harry Styles - Carolina
  16. Bethel Music - King Of My Heart
  17. Arcade Fire - Good God Damn
  18. Joe Diffie - Good Brown Gravy
  19. Roxy Music - A Really Good Time
  20. Lady Orange - The Good Ol Days
  21. Chris Mccarrell - Good Kid
  22. Belleville Outfit - Its A Good Day UKULELE
  23. Nicole Dollanganger - Youre So Cool
  24. Jukebox the Ghost - Good Day
  25. Ed Sheeran - Swim Good
  26. Amber Nelon Thompson - God Is Always Good
  27. Less Than Jake - Good Enough
  28. The Steeldrivers - If You Cant Be Good Be Gone
  29. Sarah Reeves - This I Know
  30. Amber Run - Good Morning
  31. Tim Timmons - You Are Good That I May
  32. Lany - Walk Away
  33. Selena Gomez - Good For You Acoustic
  34. Alex Vargas - Shackled Up
  35. Toby Keith - As Good As I Once Was
  36. Selena Gomez - Good For You
  37. Waterloo & Robinson - Hollywood Is Dying
  38. Selena Gomez - Intuition
  39. Louisa Johnson - So Good
  40. Soundgarden - Boot Camp
  41. Lady Antebellum - This City
  42. Taylor Swift - I Did Something Bad
  43. Take That - Back For Good
  44. Johnny Horton - The Sinking Of The Reuben James
  45. Amy Ray - Put It Out For Good
  46. Sundy Best - Its So Good
  47. Beth Hart - Good Day To Cry
  48. Jasmine Thompson - Too Good
  49. Demi Lovato - Without The Love
  50. Sam Smith - Good Thing

New Update!!

  1. Black And Blue by Midnight Ambassador
  2. Bleeding Sun by Aviators
  3. Here He Comes by Joseph Habedank
  4. Perfect by Khalid
  5. Sakit Hati by Fazira Azmi
  6. Separuh Nafas by Dewa 19
  7. Honestly by Lil Peep
  8. Bully Boys by Alan Doyle
  9. Hate The Way I Love You by Loreen
  10. I Wont Remember You by Alli Simpson
  11. Chiaro Di Luna by Jovanotti
  12. Can You See The Red by Dead BY April
  13. Maaf by Jikustik
  14. Seharusnya Kita by Naff
  15. Dosa Apa by Naff
  16. The Feeling by John Lindahl
  17. Tonya Harding by Sufjan Stevens
  18. Problems by Lil Peep
  19. Believe by The Bravery
  20. Banyu Langit by Didi Kempot
  21. Hold Up by Demi Lovato
  22. Gonna Get Caught by Demi Lovato
  23. For The Love Of A Daughter by Demi Lovato
  24. Fire Starter by Demi Lovato
  25. Cool For The Summer by Demi Lovato
  26. Confident by Demi Lovato
  27. Catch Me Dont Forget Acoustic by Demi Lovato
  28. Cant Back Down by Demi Lovato
  29. Brand New Day by Demi Lovato
  30. All Night Long by Demi Lovato
  31. Angels Among Us by Demi Lovato
  32. Colder Than My Heart If You Can Imagine Acoustic by A Day To Remember
  33. Jadikan Aku Kekasihmu by D'Bagindas
  34. Remukan Ati by NDX A.K.A
  35. Hanya Kau Yang Bisa by Repvblik
  36. Kebyar Kebyar by Gombloh
  37. Kugadaikan Cintaku by Gombloh
  38. Kabari Aku by JAMRUD
  39. Ningrat by JAMRUD
  40. Bella by Jamie Grace
  41. While There Is Still Time by Avant Garden
  42. Dream Goes On Repeat by Madi Diaz
  43. Sinner Blues by Sinner
  44. My Life by The Walls Group
  45. Wanted You by NAV
  46. Di Reject by Jenita Janet
  47. Counting Stars by OneRepublic
  48. Sebatas Mimpi by Niyo Nano
  49. Hujan Gerimis Aje by Benyamin Sueb
  50. Rembulan Malam by Evie Tamala

89 Chords by This Band

Author : Didik Kurniawan
Edit this post

View : 59 times