Sorry 4 The Wait Chords

x0
Start Scrollx
Trying a chord without having to shift a page
[Verse]
Bm
Ain't Nobody fucking with me
F#m
First degree murder, you can get your degree
Motherfucker
A
And you ain't gotta wonder 'bout me wonder woman
F#m                   A
Tune gonna ball, money tall, Paul Bunyan
Bm
Real brotha shit, pussy brotha gon hate
F#m
Pound of the Kush call that bitch pound cake
A
I hit it from the back
A
And make that bitch about face
F#m
And then I gotta split
A
I'm sorry baby, sour grapes

[Bridge]
G
She wine, baby don't leave
A
I duck that bullshit, bob and weave
F#m
Everybody tripping, but I ain't never tripping
G
Leave your ass flatter than my new television
G
I'm talking about money and the power
G
Power and the money
A
This shit is magic Stan Van Gundy
F#m
Ima run this shit till I'm the last man runnin
F#m7
Mack light that shit, then pass that to me

[Chorus]
Bm
Young Money motherfucker yeah
                        A
We the shit, yeah Weezy go hard like Cialis
G
Don't love that bitch, I fucked that ho
A
She pop X I smoke O's tic-tac-toe
Bm
And I stink cause I got alot of shit on my mind
A
They say numbers don't lie, is that a 6 or a 9?
G
I stand infront of the clock
G
Cause I'm ahead of the time
A
Knock your pussy ass off
A
And send your head to your mom

[Verse]
Bm
I ain't playing with brothas, no sir not me
F#m
And they can't blindfold what my third eye see
A
Yeah I was locked up, but like a bird I'm free
          F#m          A
And the coupe transform, no Tyrese
Bm
Hello Goodbye, where are you Wayne?
F#m
I'm somewhere inbetween joy and pain
A
And I reach for the stars, got stuck in the clouds
F#m                   A
Got high as a bitch and left my love on the ground

[Bridge]
G
Now ain't that about a bitch? It ain't never about a bitch
A
Ill take your bitch and make her everybody bitch
F#m
Backed up by a bunch of G ass brothaa
G
And I just bought your girlfriend some knee pads brotha
G
Eagle street where the real brothas hung
A
Ima rep that shit till Kingdom come
F#m
Yeah Sharp brang the drank, I bring the blunts
F#m7
Fucking with me its blood, brains or guts

[Chorus]
Bm
Fuck yall for real though
A
Sleep with the hammer under the pillow
G
Get into the room, bend her over like her elbows
A
Soon as I'm done peel off like velcro, gone.
Bm                               A
baby I'm stoned, smoking on the strong
                               G
Got a huge ass bong, swag off the hook
G
You can't use that phone
                A
Stopped at the light and put my roof back on

[Verse]
Bm
One time for the G's, the brothas got it lock'd
F#m
The brothas with the keys, The brothas on the block
A
The brothas on they P's and Q's
       F#m                   A
Put your bitch ass on the evening news
Bm
Jumping in the game better read the rules
F#m
High as a bitch yeah that's me on the moon
A
Fuck with me die soon, not late
F#m                                    A
And I'm sorry for the motherfucking wait
Bm
Tunechi
xClose Ad
Download this chord
Add to Favorite
Dua Lipa
New Rules
Sam Smith
Too Good At Goodbyes
J Balvin
Mi Gente

Published : 2017-06-27 13:11:11

Add Video

  • The video contents may contain samples of the tabs, guides or recording of the singer!
  • Videos that are out of-topic will be removed!

Related Chords

  1. Richie Kotzen - Cannon Ball
  2. Unspoken - Wait On You
  3. Kaleo - All The Pretty Girls
  4. Wavves - Wait
  5. Jp Cooper - Wait
  6. The Beatles - Please Mr Postman
  7. Everything Everything - Run The Numbers
  8. Enter Shikari - An Ode To Lost Jigsaw Pieces
  9. Phil Collins - We Wait And We Wonder
  10. Mercyme - Heavens Here
  11. Bob Marley - Im Still Waiting
  12. Amos Lee - Wait Up For Me
  13. Anti-flag - Brandenburg Gate
  14. Bob Marley - Waiting In Vain New Key
  15. Making April - Hurry Up And Wait
  16. Bob Marley - Waiting In Vain (ver 2)
  17. Stereophonics - Hurry Up And Wait
  18. One Sonic Society - Our God Will Come
  19. Duncan Woods - Wait
  20. Defy You Stars - Wildfires
  21. Zara Larsson - Sundown
  22. Looking Glass - Wait
  23. Sylvan Esso - Die Young
  24. The Beatles - Please Mister Postman
  25. Joshua Aaron - We Will Wait
  26. Bob Marley - Waiting In Vain
  27. The Brahms - Backseat
  28. Ed Sheeran - Fulham Broadway
  29. Real Estate - Darling
  30. AFI - Snow Cats
  31. Willow - Wait A Minute
  32. Whissell - Its Going Down
  33. Rl Grime - Stay For It
  34. Run River North - Winter Wind
  35. Two Friends - Emily
  36. Cody Carnes - Wait Here
  37. Jake Bugg - In The Event Of My Demise
  38. Austin Mahone - Wait Around
  39. Kanye West - Roses
  40. Hollyn - Theres A Hope
  41. Haim - Walking Away
  42. Josh Auer - Something Worth Fighting For
  43. The Holdup - Girls Love Toast
  44. Idina Menzel - A Hero Comes Home
  45. R5 - One Last Dance UKULELE
  46. The New Electric Sound - Suitcase
  47. Typhoon - Summer Home
  48. Jared & The Mill - Breathe Me In
  49. Josh Gracin - Wheels
  50. Twenty One Pilots - Heathens

New Update!!

  1. Still A Soldier by Trace Adkins
  2. Messy by Fifth Harmony
  3. Mechanical Bull by Stella Donnelly
  4. I Did Something Bad by Taylor Swift
  5. Strangers by Sigrid
  6. Tremble by The Upper Room
  7. Pecche Me Staj Appennen by Liberato
  8. Say Nothing by Gabrielle Aplin
  9. Disagio by Giancane
  10. Too High by Moon Taxi
  11. Burn It Up by Wanna One
  12. Row The Body by Taio Cruz
  13. World Gone Mad by Bastille
  14. Dress by Taylor Swift
  15. End Game by Taylor Swift
  16. Terdampar Dihatimu by Five Minutes
  17. No Fear In Love by Worshipmob
  18. Perasaanku by Adista
  19. Le Na Jodo by Adista
  20. Bukan Lelaki Sempurna by Anji
  21. Rinduku by D'Paspor / D'Pas4
  22. Setia by Zivilia
  23. Musim Hujan Musim Kawin by Zivilia
  24. Mencari Wanita by Zivilia
  25. First Love by Zivilia
  26. Dunia Akhirat by Zivilia
  27. Pupus by NDX A.K.A
  28. Ada Ada Saja by Kangen Band
  29. Bintang Selanjutnya by Kangen Band
  30. Jangan Bertengkar Lagi by Kangen Band
  31. Karma by Kangen Band
  32. Pergi Tanpa Alasan by Kangen Band
  33. Rasaku Pergi by Kangen Band
  34. Salah Memilih by Kangen Band
  35. Salam Rindu by Kangen Band
  36. Samudra Hati by Kangen Band
  37. Tak Ingin Bersamamu by Kangen Band
  38. Terbang Bersamaku by Kangen Band
  39. Aku Tahu Hatimu Untuk Siapa by Kangen Band
  40. Percayalah by Last Child
  41. Tutupe Wirang by Demy
  42. Luntur Welase by Demy
  43. Delicate by Taylor Swift
  44. Fly Away by Thefatrat
  45. Schatten Ohne Licht by Madeline Juno
  46. Easy Love by Lauv
  47. Need Your Love by Curtis Harding
  48. Energetic by Wanna One
  49. Just Another Girl by Lindsay Ell
  50. Karena Kamu Cuma Satu by Naif

Author : Tarry
Edit this post

View : 43 times